Joulunajan pidennetty vaihto- ja palautusoikeus
23.11.-24.12.2017 tehtyihin tilauksiin tarjoamme pidennetyn vaihto- ja palautusoikeuden 15.1.2018 asti.
Voit tilata joululahjat riskittä ja vaihtaa tai palauttaa käyttämättömät tuotteet 15.1.2018 asti.

1. Miten maksan tilaamani tuotteet?

Maksat kaikki tilaamasi tuotteet helposti ja turvallisesti Suomen Verkkomaksut/Paytrail-palvelun kautta.

Valittavana ovat seuraavat maksutavat:

Verkkopankkimaksu

Maksa tilauksesi kätevästi suoraan verkkopankista. Maksaminen onnistuu kaikilla suomalaisilla verkkopankeilla. Valitse vain pankkisi maksusivulla ja siirryt maksamaan tilauksesi verkkopankissa.

Korttimaksu

Maksa tilauksesi kätevästi Visa tai Mastercard kortilla. Valitse Visa tai Mastercard painike maksusivulla.

Lasku / Osamaksu

Valitse Lasku / Osamaksu, kun haluat maksaa tilauksesi laskulla tai osamaksulla. Lasku ja osamaksu palvelun tarjoaa Collector.

Collector lasku ja osamaksu vaihtoehdossa on laskutusmaksu 2,95€

Laskun eräpäivä on tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä. Korotonta maksuaikaa jopa 60pv. Maksuaikaa valittavissa jopa 36kk.

Kuukausikorko 1,6%, vuotuinen korko 19,2% (todellinen vuosikorko riippuu valitusta takaisinmaksuajasta).

Jousto Lasku

Yli 20 euron tilauksiin voi valita myös Jousto Laskun 14vrk maksuajalla (laskun laskutuslisä: 4,90e) tai max. 12kk maksuajalla Jousto Osamaksun (Osamaksussa laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Jousto Lasku ja Osamaksu ovat mahdollisia vain yksityishenkilöille.

Kun olet tehnyt maksun verkkopankissa, muista painaa ”Palaa myyjän palveluun”-painiketta, jotta maksu kirjautuu automaattisesti. Mikäli unohdit painaa painiketta, tilauksen käsittely saattaa viivästyä pari päivää.

2. Mikä on tuotteiden toimitusaika ja toimituskulut?

Kaikki arkipäivänä kello 16.45 mennessä tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä Postin 1. luokan kirjeenä.
Kello 16.45 jälkeen, viikonloppuna ja pyhäpäivinä tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Tilaukset ovat perillä pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.
Toimituskulut ovat kiinteät 2,90e/tilaus tilausmäärästä riippumatta.

3. Miten tuotteet toimitetaan?

Kaikki Lastentossut.fi verkkokaupan kautta tilatut tuotteet toimitetaan Postin 1. luokan kirjeenä. Tuotteet toimitetaan päiväpostin mukana kirjekuoressa suoraan postilaatikkoon tai postiluukkuun.

4. Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeus?

Kaikilla Lastentossut.fi verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain etämyyntisäännösten mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus. Lisää tietoa palautuksista saat verkkokaupan sivuilta palautukset tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

5. Miten puhdistan tossut? Voiko tossut pestä pesukoneessa?

Parhaimman tuloksen saamiseksi suosittelemme puhdistamaan tossut kostealla liinalla.
Emme suosittele tuotteiden pesua koneellisesti, koska nahka kärsii kosteudesta ja tossuista tulee kovemmat ja huonommin jalkaan istuvat.
Mikäli kuitenkin peset tossut pesukoneessa, käytä nahanhoitoainetta pesun jälkeen.
Suosittelemme nahanhoitoainetta muutenkin tossujen kunnon säilyttämiseksi.

6. Miten voin saada lisää tietoa tuotteista ja verkkokaupasta?

Mikäli et saanut vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja vastaamme kysymykseesi mahdollisimman nopeasti.